امور برعكس

خرید بک لینک
آدمها روزها كار ميكنن و شبا ميخوابن، اين يه قرارداده يا طبيعته مطمئن نيستم. حداقل در مورد خودم با قطعيت ميتونم اينو بگم كه مرددم.

الزام كار در روز و خستگي ناشي از اون ، مطمئنا شب و يه زمان مناسبي براي خواب و استراحت ميكنه ولي بازم هم اين در مورد من اونم وقتهايي كه پونزده ساعت روي صندلي نشسته بودم صدق نميكرد چه برسه به الان كه روزها هيچ خستگي برام ايجاد نميكنه و ميتونم بخوابم، در واقع الان روزها ميخوابم و شبها بيدارم، يك مفهوم لذت بخش از وارونگي.

دور از انتظار هم نيست كه القابي مثل جغد يا خفاش به سمت نشونه بره ولي چه اشكالي داره؟!!

وقتي مورد هجمه ي برچسبها و القاب قرار ميگيري، يا در صدد پاسخگويي بر مياي يا توجيح ميكني .من كاري جز سكوت و لبخند نميكنم تا، اين مورد انساني هم براي من صدق نكنه و وارونه جواب بده.

حتي اگه راست دست بودن و يه امر طبيعي بدونيم باز هم من به عنوان يه چپ دست نسبت به اطرافيانم وارونه بنظر ميام. اين بحث نتيجه ي علمي يا اخلاقي نداشت فقط ميخواستم قبل از خواب چند سطري جهت آرامش نوشته باشم، سر ظهره.

قسمتی از بوم رنگ...

ما را در سایت قسمتی از بوم رنگ دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 42 تاريخ: پنجشنبه 29 تير 1396 ساعت: 0:05

صفحه بندی